گوشی های هوشمند 20 دلاری ARM
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گوشی های هوشمند 20 دلاری ARM
نوشته شده در چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
بازدید : 296
نویسنده : Reza Mehdizadeh

رقابت گوشی های هوشمند با تکنولوژی بالا، به سطح قابل قبولی رسیده است. بازار از گوشی های پیشرفته سامسونگ و اپل اشباع شده است. اما هنوز یک بازار رقابت بزرگ وجود دارد. بازار گوشی های ارزان قیمت با کارایی بالا. گوشی هایی مانند Moto G و Nokia X؛ اما ARM دیدگاه مخصوص به خود را در رابطه با بازار گوشی های بسیار ارزان قیمت دارد.

 

 

ایده این شرکت این گونه است که مردم زیادی خواهان گوشی های هوشمند هستند؛ اما همه آنها نمی توانند هزینه ای 100 تا 200 دلاری را برای گوشی های Moto G و Nokia X بپردازند. شرکت ARM به دنبال جذب این دسته از مشتری هاست. دو دسته پیش بینی در نظریات این شرکت وجود دارد. پیش بینی های کوتاه و بلند مدت. بعد از معرفی گوشی های هوشمند 25 دلاری آمازون در سال گذشته، ARM نیز همین مسیر را پیش گرفته است و اعلام کرده است که تا چند ماه آینده گوشی های 20 دلاری خود را روانه بازار می کند. گوشی هوشمندی با این قیمت، تنها پردازشگر تک هسته ای Cortex A5 را به همراه خواهد داشت. مطمئنا قیمت گوشی از این پایین تر نمی آید، زیرا هر شرکتی برای تولید گوشی, هزینه های مشخصی دارد.

در سال 2013 تعداد 1 میلیارد و 300 میلیون گوشی فروخته شده است و ARM پیش بینی می کند که این مقدار در سال 2015 به 1 میلیارد و 750 میلیون برسد. پیش بینی این شرکت برای سال 2018 و تعداد گوشی های آن، عدد 2.5 میلیارد است.




:: برچسب‌ها: ARM , moto G , nokia x ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: